Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego jest firma:

Beksien Sp. z o.o.
ul. 1 Maja 191
25-646 Kielce
NIP 9592032753
REGON 385864883
KRS 0000836116

NUMER KONTA

29 1050 1230 1000 0090 8087 8052

Polityka Prywatności jest dostępna TUTAJ

1. Zasady dokonywania zakupów

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje, zawarte
w niniejszym regulaminie. Umowa z klientem jest zawierana w momencie, kiedy system sklepu
internetowego wysyła e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zawierające ilości i ceny
wszystkich zamówionych produktów, łączne koszty ponoszone przez klienta, warunki płatności oraz
adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Klient nie może anulować zamówienia które jest w
trakcie realizacji.
2. Składanie zamówień
Zamówienie może zostać złożone: za pośrednictwem procedury zakupów w sklepie internetowym.
Po złożeniu zamówienia poprzez sklep internetowy klient otrzymuje e-mail zwrotny z
potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez sklep. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili
otrzymania przez firmę BEKSIEN SP. Z O.O. należności na konto podane w potwierdzeniu lub od razu
gdy klient wybiera opcję za pobraniem. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar
jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów
objętych zamówieniem, klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję o dalszej jego realizacji
(częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania).

Zamówienia złożone w niedziele, poniedziałek, wtorek i środę do godziny 20:00 realizowane są
następnego dnia jeśli nie jest dniem wolnym od pracy. Nie pozostawiamy przesyłek w magazynie
firmy kurierskiej w weekendy i w dni wolne od pracy. Zamówienia złożone w czwartek, piątek, sobotę
oraz przed dniami wolnymi od pracy gdy nie możemy zagwarantować dostawy maksymalnie w 48h
realizowane będą w poniedziałek lub następny dzień roboczy.
Zamówienia realizowane będą pod warunkiem zaksięgowania wpłaty za zmówienie na koncie firmy
wyłączając wysyłki za pobraniem.
3. Formy dostawy towaru
Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez klienta w
zamówieniu. Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost Express lub firma InPost Paczkomaty poprzez
paczkomaty. Forma dostawy towaru: przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
paczkomaty.
Zamówienia złożone w niedziele, poniedziałek, wtorek i środę do godziny 20:00 wysyłane są
następnego dnia jeśli nie jest dniem wolnym od pracy. Nie pozostawiamy przesyłek w magazynie
firmy kurierskiej w weekendy i w dni wolne od pracy. Zamówienia złożone w czwartek, piątek, sobotę
oraz przed dniami wolnymi od pracy gdy nie możemy zagwarantować dostawy maksymalnie w 48h
od złożenia zamówienia wysyłane będą w poniedziałek lub następny dzień roboczy.
Zamówienia realizowane będą pod warunkiem zaksięgowania wpłaty za zmówienie na koncie firmy
wyłączając wysyłki za pobraniem.
Potwierdzeniem faktu, iż zamówienie zostało zrealizowane będzie mail wysłany na adres z którego
wpłynie zamówienie .
4. Koszty przesyłki
Koszty przesyłki pokrywa klient. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon. Aby otrzymać
fakturę VAT klient składając zamówienie musi podać NIP, nazwę i adres firmy.
5. Formy płatności
Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Ceny wszystkich produktów i koszty wysyłki obowiązujące w chwili złożenia zamówienia mają
charakter wiążący. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji
promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Klient może wybrać następujące
formy płatności za zamówione towary: Płatności internetowe Przelewy24, zwykłym przelewem, za
pobraniem lub płacąc przy odbiorze osobistym.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań,
wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
6. Przesyłki zagraniczne
Towar za granicę przesyłamy tylko pod warunkiem wcześniejszych (przed zakupem) ustaleń kosztów
przesyłki.

7. Rabaty
Jeśli suma wszystkich zakupów na beksien.pl przekroczy 1000 zł zostanie ustawiony dla Kupującego
stały rabat w wysokości 10%. Do sumy zakupów nie jest wliczany koszt przesyłki.
8. Reklamacje
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem
przetwornia@beksien.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy Beksien Sp. z o.o. ul. 1 Maja
191 25-646 Kielce. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3. Przedmiot reklamacji
4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem
reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym
zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej
postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres
poczty tradycyjnej.

9. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący
(konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku
Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Kupujący powinien złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:
przetwornia@beksien.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego
poniżej.

Przesyłkę należy nadać na adres:
Beksien Sp. z o.o.
Oddział Beksien Przetwórnia
ul.Krucza 1
43-354 Czaniec

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]

…………………………….

…………………………….

…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży
następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,
numer oferty……………………………………… .

Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

Imię i nazwisko………………………………………………………….

Login ……………………………………………………………..

Adres …..…………………….……..…………………………………….

Data………………………………………………………………………….

…….……………………………………………………………………

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu w
odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy
zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i
których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia
usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10. Ochrona danych klienta

Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 roku, sklep zobowiązuje się do
ochrony danych osobowych klientów. Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo wglądu w swoje dane,
ich poprawiania lub żądania usunięcia z bazy danych sklepu. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na
przetwarzanie przez sklep jego danych osobowych, wpisuje swoje oświadczenie w komentarzu do
zamówienia.

REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go
przesyłką pocztową na adres Beksien Sp. z o.o. , Oddział Beksien Przetwórnia, ul.Krucza 1, 43-354
Czaniec. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru
należy dołączyć paragon lub fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje
rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony podczas dostawy do
odbiorcy zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy pod warunkiem dostarczenia do
sprzedającego „protokołu szkody” spisanego w obecności kuriera do 7 dni od daty dostarczenia
przesyłki. Jeśli wymiana nie będzie już możliwa (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep
zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie
towary.

Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może
zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia
odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest
kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z
otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (paragon lub faktura). Sklep gwarantuje zwrot kwoty
równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie nie dłużej niż w ciągu 10 dni
roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie
podlega zwrotowi. Przesyłki pobraniowe nie będą podejmowane.

CENY PRZESYŁEK

Przy zamówieniu powyżej 250 zł brutto przesyłka jest wysyłana firmą kurierską na nasz koszt.
Wszystkie przesyłki wysyłane przez sklep beksien.pl są ubezpieczone.
Kurier InPost (przedpłata) waga do 30kg 20,00 zł
Kurier InPost (pobranie) waga do 30 kg 25,00 zł
Paczkomat (przedpłata) waga do 20 kg 17,00 zł
Paczki o wadze powyżej 30 kg lub dostawy na paletach: cena usługi ustalana indywidualnie.

Życzymy Państwu

Udanych zakupów oraz ...